Kontakt & åbningstider

Åbningstider.x

Kontakt & åbningstider
På kontoret hos Bomiva finder du direktør, drift, bogholderi samt udlejning.
Alle afdelinger har medarbejdere, der står klar til at hjælpe og svare på
spørgsmål.

Desuden har Bomiva dygtige viceværter i alle områder/afdelinger, der hjælper
beboerne i hverdagen og sørger for dejlige boligområder med attraktive boliger.
Bomiva -et godt sted at bo til leje 


Serviceafdeling & vagtordning

Servicekontor

Servicetelefon og tilkaldevagt
Der er oprettet en servicetelefon på tlf. 21 31 29 99 eller skriv på mail: service@bomiva.dk
beboerne kan kontakte Bomiva i arbejdstiden. Servicelederen sørger så for at samle opgaverne 
og aftale tidspunkter, således at vi kan løse opgaverne efter behov. 
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30  - Nummeret til vagttelefon-
en er det normale telefon nummer til servicetelefonen tlf. 21 31 29 99, så henviser nummeret 
til vagtnummeret udenfor arbejdstid. 
Vagttelefonen kan benyttes: Ved akutopståede skader i boligen uden for Bomivas normale åb-
ningstid, kan man kontakte Bomivas vagttelefon. Nummeret til vagttelefonen oplyses, når du 
ringer til servicekontoret uden for normal arbejdstid. 
Servicekontoret har tlf. nr. 21 31 29 99. Du bør først vurdere, om ikke skaden kan vente til næste 
hverdag, hvor du kan kontakte servicekontoret, for det er dyrt for afdelingen, og dermed også den 
enkelte lejer, når der tilkaldes håndværkere uden for normal arbejdstid. Akutte behov for repara-
tionsarbejder kan være: Rør skader/sprængte vand- eller varmerør - Ingen strøm (husk først at 
tjekke egne sikringer) - Smadret rude eller lignende, større stormskader - stoppede faldstammer 
eller kloak. Når du ringer, skal du oplyse dit navn, din adresse og dit afdelingsnummer og du skal 
kunne redegøre for dit problem. Vagten vurderer herefter, om der skal sendes en håndværker eller 
om du skal kontakte servicekontoret næste hverdag. Der er altid vagten, der bestiller den hånd-
værker, som du får besøg af. 
Ved misbrug af vagttelefonen, skal du selv betale for omkostningerne, det kan eventuelt være i 
følgende tilfælde: Sprunget sikring i dit lejemål - Fejl på egne lamper, husholdningsmaskiner eller 
lignende - dryppende vandhane, stoppet vask (hvis f.eks. køkkenafløbet er stoppet, kan du anvende 
håndvask i badeværelset til næste hverdag). Du skal ikke kontakte vagten med defekte hvidevarer. 
Vagten sender ikke håndværkere ud til defekte vaskemaskiner, komfurer, køle-/fryseskabe og em-
hætter medmindre der er specielle forhold der gør sig gældende (f.eks. i forbindelse med en højtid). 
Defekte hvidevarer skal derfor meldes til servicekontoret førstkommende hverdag.

Vagttelefonen skal ikke kontaktes i tilfælde af, at du har mistet dine nøgler. Der skal du selv tilkalde 
en låsesmed, og altid selv betale omkostningerne.
Servicetelefonen kan kontaktes: tlf. 21 31 29 99 - mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30  


Ansatte i administrationen


Organisationsbestyrelsen


Referater organisationsbestyrelsesmøder