Kontakt & åbningstider
Kontakt & åbningstider
På kontoret hos Bomiva finder du direktør, drift, bogholderi samt udlejning.
Alle afdelinger har medarbejdere, der står klar til at hjælpe og svare på
spørgsmål.
Desuden har Bomiva dygtige viceværter i alle områder/afdelinger, der hjælper
beboerne i hverdagen og sørger for dejlige boligområder med attraktive boliger.
Bomiva -et godt sted at bo til leje
Serviceafdeling & vagtordning
Servicetelefon og tilkaldevagt
Der er oprettet en servicetelefon på tlf. 21 31 29 99 eller skriv på mail: service@bomiva.dk,
beboerne kan kontakte Bomiva i arbejdstiden. Servicelederen sørger så for at samle opgaverne
og aftale tidspunkter, således at vi kan løse opgaverne efter behov.
Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30 - Nummeret til vagttelefon-
en er det normale telefon nummer til servicetelefonen tlf. 21 31 29 99, så henviser nummeret
til vagtnummeret udenfor arbejdstid.
Vagttelefonen kan benyttes: Ved akutopståede skader i boligen uden for Bomivas normale åb-
ningstid, kan man kontakte Bomivas vagttelefon. Nummeret til vagttelefonen oplyses, når du
ringer til servicekontoret uden for normal arbejdstid.
Servicekontoret har tlf. nr. 21 31 29 99. Du bør først vurdere, om ikke skaden kan vente til næste
hverdag, hvor du kan kontakte servicekontoret, for det er dyrt for afdelingen, og dermed også den
enkelte lejer, når der tilkaldes håndværkere uden for normal arbejdstid. Akutte behov for repara-
tionsarbejder kan være: Rør skader/sprængte vand- eller varmerør - Ingen strøm (husk først at
tjekke egne sikringer) - Smadret rude eller lignende, større stormskader - stoppede faldstammer
eller kloak. Når du ringer, skal du oplyse dit navn, din adresse og dit afdelingsnummer og du skal
kunne redegøre for dit problem. Vagten vurderer herefter, om der skal sendes en håndværker eller
om du skal kontakte servicekontoret næste hverdag. Der er altid vagten, der bestiller den hånd-
værker, som du får besøg af.
Ved misbrug af vagttelefonen, skal du selv betale for omkostningerne, det kan eventuelt være i
følgende tilfælde: Sprunget sikring i dit lejemål - Fejl på egne lamper, husholdningsmaskiner eller
lignende - dryppende vandhane, stoppet vask (hvis f.eks. køkkenafløbet er stoppet, kan du anvende
håndvask i badeværelset til næste hverdag). Du skal ikke kontakte vagten med defekte hvidevarer.
Vagten sender ikke håndværkere ud til defekte vaskemaskiner, komfurer, køle-/fryseskabe og em-
hætter medmindre der er specielle forhold der gør sig gældende (f.eks. i forbindelse med en højtid).
Defekte hvidevarer skal derfor meldes til servicekontoret førstkommende hverdag.
Vagttelefonen skal ikke kontaktes i tilfælde af, at du har mistet dine nøgler. Der skal du selv tilkalde
en låsesmed, og altid selv betale omkostningerne.
Servicetelefonen kan kontaktes: tlf. 21 31 29 99 - mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30