Info om Bomiva - Bo Midt Vand

Info om Bomiva
BOMIVA administrerer omkring 1.800 lejeboliger fordelt på cirka 90 forskellige adresser i Skive, Sallingsund og Spøttrup-området. 

Vi er resultatet af en fusion mellem Social Boligbyggeri i Skive, Boligselskabet Sallingsund og Spøttrup Boligselskab. Fusionen blev gennemført for at sikre en mere effektiv administration og for at levere endnu bedre service til vores beboere.

Navnet BOMIVA er en kombination af ordene "Bo," "Midt," og "Vand" – tre centrale elementer i vores filosofi. Vi arbejder for at sikre dig en tryg bolig hele livet. Hos BOMIVA bor du centralt i Jylland, med let adgang til det hele – omgivet af Limfjorden og Skive Å, så du altid er tæt på vandet og de mange smukke naturområder.
BOMIVA administrerer en bred vifte af boliger, herunder ungdomsboliger, familieboliger og ældreboliger for Skive Kommune.


Kontakt & åbningstider

Kontakt & åbningstider
På kontoret hos Bomiva finder du direktør, drift, bogholderi samt udlejning.
Alle afdelinger har medarbejdere, der står klar til at hjælpe og svare på
spørgsmål.

Desuden har Bomiva dygtige viceværter i alle områder/afdelinger, der hjælper
beboerne i hverdagen og sørger for dejlige boligområder med attraktive boliger.

Bomiva -et godt sted at bo til leje


Serviceafdeling & Vagtordning

Servicetelefon og tilkaldevagt
Der er oprettet en servicetelefon på tlf. 21 31 29 99 eller skriv på mail: service@bomiva.dk, beboerne kan kontakte Bomiva i 
arbejdstiden. Servicelederen sørger så for at samle opgaverne og aftale tidspunkter, således at vi kan løse opgaverne efter behov.

Servicetelefon kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30

Nummeret til vagttelefonen er det normale telefon nummer til servicetelefonen tlf. 21 31 29 99, så henviser nummeret til vagt-
nummeret udenfor arbejdstid.

Vagttelefonen kan benyttes:
Ved akutopståede skader i boligen uden for Bomivas normale åbningstid, kan man kontakte Bomivas vagttelefon. Nummeret 
til vagttelefonen oplyses, når du ringer til servicekontoret uden for normal arbejdstid. Servicekontoret har nummer 21 31 29 99.
Du bør først vurdere, om ikke skaden kan vente til næste hverdag, hvor du kan kontakte servicekontoret, for det er dyrt for af-
delingen, og dermed også den enkelte lejer, når der tilkaldes håndværkere uden for normal arbejdstid.

Akutte behov for reparationsarbejder kan være:
Rør skader/sprængte vand- eller varmerør - Ingen strøm (husk først at tjekke egne sikringer) - Smadret rude eller lignende
Større stormskader - Stoppede faldstammer eller kloak.
 
Når du ringer, skal du oplyse dit navn, din adresse og dit afdelingsnummer og du skal kunne redegøre for dit problem. Vagten 
vurderer herefter, om der skal sendes en håndværker eller om du skal kontakte servicekontoret næste hverdag. Der er altid 
vagten, der bestiller den håndværker, som du får besøg af. 

Ved misbrug af vagttelefonen, skal du selv betale for omkostningerne, det kan eventuelt være i følgende tilfælde:
Sprunget sikring i dit lejemål - Fejl på egne lamper, husholdningsmaskiner eller lignende - Dryppende vandhane
Stoppet vask (hvis f.eks. køkkenafløbet er stoppet, kan du anvende håndvask i badeværelset til næste hverdag)
Du skal ikke kontakte vagten med defekte hvidevarer. Vagten sender ikke håndværkere ud til defekte vaskemaskiner, komfurer, 
køle-/fryseskabe og emhætter medmindre der er specielle forhold der gør sig gældende (f.eks. i forbindelse med en højtid). 
Defekte hvidevarer skal derfor meldes til servicekontoret førstkommende hverdag.

Vagttelefonen skal ikke kontaktes i tilfælde af, at du har mistet dine nøgler. Der skal du selv tilkalde en låsesmed, og altid selv 
betale omkostningerne.

Servicetelefonen kan kontaktes: mandag - fredag kl. 07.30 - 11.30 
 


Hvem er Bomiva?


Ansatte i administrationen

Ansatte


Ansatte ejendomsfunktionærer

Ej


Organisationsbestyrelsen

Hele Bomivas organisation er bygget op i respekt for beboerdemokratiet, og beboerindflydelsen er en vigtig del af Bomiva.
Organisationsbestyrelsen består af 7 personer, de er valgt af repræsentantskabet. Organisationsbestyrelsen har det overordnede 
ledelsesansvar for Bomiva og dens afdelinger.

Efter det ordinære repræsentantskabsmøde består Bomiva`s bestyrelse af nedenstående medlemmer:


Referater organisationsbestyrelsesmøder

Referater


Vedtægter Bomiva


Persondatapolitik

Du kan læse mere om dine rettigheder i vores politikker og vejledninger ved at følge linkene herunder:


Almen samfundsansvar


Whistleblowerordning

Bomiva har tilmeldt sig denne ordning via LBF
Whistleblowerordningen kan hjælpe boligorganisationen med at opdage og rette uregelmæssigheder eller lovovertrædelser
tidligt og være med til at skabe et mere etisk og sikkert miljø, som i sidste ende bidrager til en bedre drift og tilfredshed blandt 
beboerne. Whistleblowerordningen er med til at sikre, at medarbejdere, beboere, bestyrelsesmedlemmer og samarbejdspart-
nere får mulighed for at indberette mistanke eller bekymring om uregelmæssigheder, grov adfærd eller mistanke om ulovlig-
heder til boligorganisationens ledelse – på sikker og fortrolig vis. Formålet med whistleblowerordningen er at behandle indbe-
retninger, som angår overtrædelse af visse EU-regler, alvorlige lovovertrædelser og øvrige alvorlige forhold, såsom seksuel chikane,”

Eksempler på indberetninger til whistleblowerordningen, som ligger inden for anvendelsesområdet:
-Økonomisk misbrug og svindel: bedrageri, underslæb, falskneri.
-Lovovertrædelser: fx overtrædelse af byggelovgivning, miljølovgivning eller arbejdsret.
-Interessekonflikter: Hvis en medarbejder eller bestyrelsesmedlem har en personlig interesse, der strider mod organisationens
interesser, fx udbudskontrakter til venner eller familie uden en ordentlig udbudsproces.
-Sikkerhedsproblemer: Ignorering eller overtrædelse af sikkerhedsprocedurer, der kan sætte medarbejdere, beboere eller ejen-
dommen i fare.
-Diskrimination eller chikane: Tilfælde af diskrimination, chikane eller anden upassende adfærd i organisationen.
-Dårlig eller uretfærdig behandling af beboere: Tilfælde, hvor beboere føler sig uretfærdigt behandlet, eller hvor deres rettig-
heder bliver overtrådt.
-Ukorrekt rapportering: Fejlagtig eller vildledende rapportering, som kan omfatte finansielle rapporter, inspektionsrapporter, 
eller andre officielle dokumenter.
-Miljøskader: Aktiviteter, der skader miljøet eller overtræder miljølovgivningen.
-Dataovertrædelser: Uautoriseret adgang til, brug eller deling af følsomme data, herunder beboer- eller medarbejder information.

Eksempler på indberetninger til whistleblowerordningen, som ikke ligger inden for anvendelsesområdet:
-Nabostøj, skrald, barnevogne i opgangen og så videre.

Indberetninger sker til Kromann Reumert, som administrerer den ordningen for Bomiva.
Indberetning kan ske både mundtligt og skriftligt:
Via Bomivas whistleblowerplatform, der kan tilgås via dette link:
Bomiva - Hjem (integrityline.com)
Pr fysisk fremmøde efter aftale med Kromann Reumert – tlf. 70 12 12 11

Kontaktperson hos Bomiva er Dorte Lillelund, dp@bomiva.dk
 


Cookies

Hjemmesiden gør brug af cookies.
De bruges til statistik samt at gemme de valg du træffer på hjemmesiden, når du ikke er logget ind med din ansøger.

Du kan læse Bomiva´s Cookiepolitik se link - Cookiepolitik

Du kan læse mere om EU cookie lovgivningen ved erhvervsstyrelsen - klik her


Bomiva Kunstfond

Bomiva´s Kunstfond

Består af: Bomivas bestyrelse, Bomivas direktør og inspektør.

Det overordnede formål med Bomivas Kunstfond er at fremme kunsten i afdelinger tilknyttet Bomiva, i/ved Bomivas 
administrationsbygninger, og endvidere støtte kulturelle arrangementer i afdelingerne.

Afdelinger tilknyttet Bomiva kan i anledning af afdelingens 50 – 75 og 100-års jubilæum ansøge om tilskud til kunst 
i afdelingen. Der kan bevilges op til 40.000 kr. Fondens arbejder på baggrund af ansøgninger fra afdelinger i forbindelse 
med jubilæum (50 år – 75 år og 100 år) og i samarbejde med den ansøgende afdeling vælges et kunstværk.

Afdelinger tilknyttet Bomiva kan ansøge om mindre tilskud til kulturelle arrangementer/projekter i afdelingerne. 
Fonden understøtter unikke, nyskabende og provokerende kulturelle arrangementer/projekter, endvidere støtter 
fonden projekter der er med til at synliggøre og skabe et godt image for afdelingen. Desuden støttes der initiativer, 
hvor flere afdelinger går sammen om at lave fælles arrangementer med nedenstående punkter. Der kan dog kun 
ansøges om et tilskud pr. arrangement.

Musikarrangementer
Kulturarrangementer
Frivillig socialt arbejde
Kulturevent
Danseperformance
Kunstoplevelse
Teaterstykke
Inspirerende kunstnerisk forløb for børn og unge

Der kan max. ansøges om 10.000 kr. og afdelingen skal selv betale 25% af udgifterne til arrangementet/projektet. 
Budget for arrangementet/projektet skal vedlægges ansøgningen. Der kan kun ansøges om tilskud til ikke afholdte 
arrangementer/projekter.
 


Beboerbladet Bomiva

Beboerbladet Bomiva er dit blad som beboer. Beboerbladet udkommer 2 gange årligt, og her kan du læse mere om 
hvad der sker hos Bomiva samt spændende historier fra beboerne. 

Du kan læse bladet her